sábado, 4 de junio de 2011

Antica Locanda del l'Angelo


                                                                La meva finestra,
Es el meu vincle de comunicació amb els que em coneixen via internet, es aquest punt on puc "pillar" la senyal de wifi de l'Antica Locanda del L'Angelo, crec que es un restaurant que hi ha a la planta baixa, tinc molt poca senyal, per fer-ne us he hagut de redistribuir l'habitació la finestra es a la capçalera del llit, he traslladat un metre i l'he arrambat a la paret aixi puc accedir al replà de la finestra que em fa de taula i el capçal de tamboret.

A la dreta hi ha la finestra d'una senyora que renta tot el dia, si mes no estén roba contínuament ja te una certa edat.... " bonjorno", "bonjorno" es l'única conversa que tenim.
Davant hi ha un avi que deu estar malalt, crida i estossega tot el dia, està estirat al llit porta uns calçotets molt estranys, he pensat que poder son bolquers, al costat la seva filla i el seu marit, aquest son mes discrets, passen la cortina.

ara sortiré a esmorzar el primer dia vaig demanar cafelate, amb donaren un vas enorme de cafè amb llet a una temperatura extrema allò no tenia ni gust de cafè ni de llet, ahir ja vaig saber que tenia de demanar un capuchino, te una mesura com els cafès amb llet que faig a la cope, el cafè es boníssim i la llet fa una crema molt blanca que sura per a sobre el cafè.