viernes, 3 de junio de 2011

primer de juny de 2011

El meu hostal de mig camí



Es el dia de marxar cap a Lucca, a les 5 de la tarda passo per l'insti ahir una companya va passar-me un programe pel mòbil que fa fotos panoràmiques, serà molt interessant ja que quasi mai pots fotografiar tot el que veus , l'objectiu sempre es petit o els monuments son molt grossos

Tinc de fer 950 Qm. aproximadament, els he dividit en dues etapes fins a Mònaco i la resta
la veritat es quan vaig ser a Nice ja en tenia la pipa plena de conduir, a Nimes vaig fer un entrepà i eren les dotze l'hora de buscar un bon hotel, amb els diners de la Gene... podia contractar un carrer sense sortida d'un poligon industrial, escollir un bon matalàs de espuma i el meu coixí habitual...bona nit

A les 6 al fer-se clar ja no vaig poder seguir amb els agradables somnis. posar-me al volant i fer els 400 Qm. que mancaven , total 7 hores més 5 i el viatge complert. 12 hores per fer un total de 950 Qm, 200 euros aproximadament entre gasoil i peatges. que d'aquest no m'han pagaran ni cinc...i desprès diuen que els mestres no ens agrada l'ofici.